Saturday, March 30, 2013

Farewell SMKAK . Welcomed SMKSB .

Assalamualaikum 

Cuti seminggu dah pun tamat . Esok semua start sekolah bg negeri Kedah and etc . Aku tak sekolah lagi . Esok baru nak pergi . Tak masuk SMKAK dah . SMKSB pula :)

Esok nak siapkan apa yang patut dekat SMKAK then terus pergi SB . Dan juga masuk asrama terus . So malam esok di asrama la . Semoga di tabahkan hati T.T

Tadi lepas hantar angah dekat SB pergi SMKAK dulu nak ambil barang kat dalam dorm dengan buku bawah meja . Masa sampai dorm ada dua orang je dalam dorm . Ada Asma dengan adik Marsha . Yang lain tak sampai lagi kut , sempat salam dengan mereka berdua je . Yang lain kirim salam je la . Masa nak turun nampak Faqihah . Suruh dia tolong bawakkan barang sekali . Dekat asrama baik dengan dia . Dia tu okay je :) Best kawan dengan dia . Ceria selalu . Tapi number nak contact pun tak ada . Kawan apa la aku ni =.=

Thank Qihah sebab sudi rapat dengan aku . Sangat menghargainya . Dan juga buat pelajar 4 Imtiyaz . Syakirah yang duduk sebelah . Terima kasih . Ahli-ahli dorm Harmoni terima kasih juga . Maafkan saya andai buat anda terasa hati . Dan juga warga SMKAK yang kenal secara langsung ataupun tidak , moga Allah permudahkan urusan kalian . InsyaAllah . Walaupun hanya sebulan di SMKAK , SMKAK tetap pernah menjadi sekolah aku :)

Pengalamn dan perjalanan hidup yang dipilih oleh seorang insan . 
Live well or Live hell . You choose . Ini jalan yang saya pilih . Moga diredhai Allah s.w.t.

Farewell SMKAK , Welcomed SMKSB :)

No comments:

Post a Comment