Wednesday, March 27, 2013

Assalamualaikum .

Akan ku teruskan perjuangan di SMKSB . Moga kejayaan mengiringi diri ini di sana . InsyaAllah . Moga Allah permudahkan segala urusan . InsyaAllah . SPM 2104 Straight A+ InsyaAllah :)

Bila jauh mesti susah nak keep in touch kan ? Bila depan mata kita dekat , bila jauh kita pun jauh juga . Alasan untuk keep in touch tu macam dah takade je . Kenpa jadi macam tu eh . Diri ini berusaha untuk dekatkan yang jauh , tapi yang jauh macam takada usaha nak dekat dengan kita ,  Allah . Bersangka baik adalah cara yang terbaik . Allah assume apa yang kita fikirkan . So , think the good one :) 

Kalau keluar lalu Insaniah kan , mesti nampak kakak-kakak yang pakai tudung labuh . Pakai purdah pun ada . Comelnye . Jealous tengok mereka . Teringin nak tambah sahabat-sahabat macam mereka tapi masih tak jumpa lagi :( InsyaAllah . Suatu hari nanti :) Aku ? Masih berusaha menjadi lebih baik . 

Aturan Allah itu hebat sangat . Kagum . Setiap apa yang terjadi mesti ada reason di sebaliknya . Kita kan sebenarnya tak payah nak fikir untuk esok . Jangan risau apa yang bakal terjadi esok sebab Allah dah tentukan dah untuk kita . Jangan disebabkan hari ini , kita takada semangat nak teruskan hari esok . Life must go on . Until last breath . 

Fikir positif . Semuanya smooth je nanti . Pujuk diri . Jangan fikir negatif . Apapun Allah sentiasa dengan kita . Minta dekat Dia . Mengadu pada Dia . Kerana kita milik Dia ^^
Bila cakap tentang Islam . Rasa beruntung sangat sebab diri ini lahir dalam Islam . Bersyukur . Allah bagi kita nikmat Islam sejak lahir lagi . Mantapkan cinta pada Dia kerana Dia pemilik cinta :)

No comments:

Post a Comment