Wednesday, March 27, 2013

Alhamdulillah

Assalamualaikum . 

3 malam bermalam di rumah sendiri . Dekat Gurun . Hari-hari yang mendatang di asrama la . Rumah kat Gurun tu kawasan perumahan . Er , serius tak biasa sangat .

Okay . Nak cerita sikit pasal apa yang jadi hari ni . Aku memtuskan nak pindah sekolah . Sekolah dgn adik aku . Ikutkan hati memang tak nak . Tapi parents suruh situ jugak kalau aku tak boleh bawak smka tu . Sekarang ni aku ikut jela apa yang parents kata . Malas nak buat keputusan diri . Kalau salah nanti , susahkan orang je . Aku dah banyak susahkan orang . Orang pun naik geram dengan aku . 

Mula-mula pergi smk dulu . Jumpa pengetua dia . Pengetua dia baik sangat . Pengetua dia tanya la kenapa nak tukar sekolah . sebab sebelum aku dapat smka aku dah dapat smk tu . Lepas cerita cerita , pengetua kata pergi smka cakap nak borang tukar sekolah . 

Alhammdulillah . Lepas selesai di smka terus pergi PPD . PPD pun dah luluskan . Alhamdulillah . Allah permudahkan urusan . Esok kena pergi smk dgn smka balik . Bagi borang tukar sekolah . Moga Allah permudahkan urusan jua :) 

Aku harap sangat lepas ni tak susahkan orang lagi . Aku dah susahkan banyak orang . Moga Allah balas jasa baik mereka . Pengetua tu ada cakap , kalau sampai dekat tempat orang . kita sendiri kena sesuaikan diri . Bukan orang sesuaikan diri untuk kita . 
InsyaAllah . Aku akan ingat sampai bila-bila . 

No comments:

Post a Comment