Sunday, August 4, 2013

WHY ?

Assalamualaikum . 

Di saat orang lain sedang berusaha mencapai cita-cita , aku disini tengah lost . 

Buat pertama kalinya , akade semangat nak teruskan study . Ada waktu rasa nak berhenti sekolah je ? Tiap kali tu , aku fikir , apa yang dah jadi dengan aku ni ?

Aku macam tak nak fikir apa yang akan berlaku pada masa depan . Aku macam tak ade tujuan . Aku tak faham diri sendiri . Aku macam tak tahu aku belajar untuk apa . Dan kadang-kadang  rasa down yang teramat sangat . Ada waktu tak fikir langsung homework yng bertimbun . Ada waktu tak fikir langsung masa depan aku . 

Apa yang dah jadi dekat aku sekarang ?

Dan yang paling teruk is belajar dalam keadaan paksa . 

I really hate this situation . 

Bila belajar dalam keadaan paksa , dalam kedaan yang hati sendiri tidak rela . Aku paksa diri untuk belajar sedangkan hati taknak buat . Aku benci keadaan ni . 

Buat sekian kalinya , rasa untuk buat keputusan dalam hidup , lost . 

I want my old me . 

Yang belajar dalam keadaan hati terbuka . 

WHY this happen to me , I keep questioning . 

Indeed , I'm lost . 

No comments:

Post a Comment