Wednesday, August 7, 2013

Assalamualaikum .

Teringat dekat sahabat aku sorang ni .

Aku anggap dia sahabat yang rapat dengan aku walaupun kadang-kadang macam tak je ? Kitorang ramai kawan jadi kadang-kadang tu tak tahu mana nak beza antara kawan dengan sahabat .

Kawan senang nak cari , sahabat susah nak cari . Sometimes its take few years nak cari mereka yang sebenar-benarnya sahabat . Mereka yang ada waktu susah dan senang .

Apapun dia sahabat aku . Sahabat dunia akhirat . Even kitorang jauh kan . Jarak bukan penghalang untuk dia terus jadi sahabat aku .

First , kepada dia yang aku sayang . Aku mintak maaf ey ? Asif . Sangat .

Sahabat . Aku rindu gila dekat kau kut ? Rindu nak gelak , nak borak dengan kau . Honestly , rindu zaman form 3 . Waktu kita duduk dalam dewan sama-sama . Everything . Semua perkara yang aku buat dengan kau .

Aku nak mintak maaf sebab jarang contact kau . Aku bukan tak contact . Aku cuba contact , tapi kau sibuk kan ? InsyaAllah . Ada masa kita contact ye .

Najlaa , belajar rajin-rajin eh ? SMA bagi dapat Mumtaz . Aku percaya kau boleh . Put more an effort , please ? Kawan dengan mereka yang nak belajar , bukan mereka yang banyak main je . Kau tahu tak masa result PMR keluar dulu , aku rasa nak nangis sebab kau ?

You know what , aku tak percaya yang kau boleh dapat lain dengan aku . Aku curious . Sedangkan kita study sama-sama . Aku rasa geram dengan diri sebab tak dapat nak bagi result kita sama ? Aku tertanya-tanya , apa guna aku jadi sahabat kau , kalau aku tak boleh tolong kau untuk berjaya . Asif Najlaa :(

Untuk tahun ni , aku dah takde dengan kau jadi berusaha untuk Mumtaz SMA . Boleh kan ? Aku percaya dekat kau , jadi kau kena percaya dekat diri sendiri . 

Sahabat , aku sentiasa doakan yang terbaik buat kau . Kawan dengan mereka yang ada dengan kau waktu susah dan senang . Bukan waktu gelak je . Kawan dengan mereka yang faham apa erti masa depan yang sebenarnya . 

Apapun , kau sahabat aku juga . InsyaAllah . Dalam doa sentiasa . 

Allah sentiasa ada . Ada dengan kau . Ada dengan aku . Just left everything to Him . 

Asif :(


No comments:

Post a Comment