Friday, July 12, 2013

Back to reality ~

Assalamualaikum . 

Can we return back to the past ? 




Indeed , I miss my childhood . Zaman yang tak perlu fikir untuk kehidupan sendiri . Semuanya parents tentukan . Betapa senangnya waktu tu . 

Kepala pun tak serabut fikirkan masa tu . 

Tapi inilah nama kehidupan . Makin lama makin besar . Aku rasa baru semalam aku masuk darjah satu . Masa darjah satu dulu aku selalu fikir takutnya nak ambil UPSR . 

Tiba-tiba . . .

Tahun depan aku amibil SPM pulak . Ya Allah cepatnya masa berlalu kan ? 

Tak sangka dah dekat 4 bulan aku tinggalkan samsmel . tinggalkan tempat aku membesar . 

Sometimes , peritnya rindu . 

Dunia . 

Kadang-kadang aku rasa nak lari daripada reality . Don't know why . Tapi itulah yang aku rasa . 

Forget it . 

Aku akan cuba untuk kuat sampai bila-bila . Sebab aim kita hidup di dunia ini adalah untuk meraih Jannah kerana di situ lah asal kita . 

Indeed . 

No comments:

Post a Comment