Friday, July 12, 2013

ALYAA + HUSNA

Assalamualaikum . 

Semalam contact kedua-dua sahabat aku . Alya dengan Husna . 

Update cerita masing-masing <3 Rindu yang teramat mereka berdua . 

Ada la jugak update serita pasal aku nak pindah sekolah tu ke tak . . 

So comments from both of my best friends , 

Husna kata " ikut la mana kau boleh bawak , aku pun tak tahu kata macam mana . " Husna jawapan dia macam skema jawapan KBKK tahu tak . Tak bg comment yang memberangsangkan langsung . Tapi itulah Husna Azman . 

Alyaa kata pulak , " Kalau nak sangat pindah , kena usaha lebih la sebab ambil science + akaun kan " and more la nasihat dari Alya tu . 

Alya cakap dia nak pakai purdah next year . Its okay apa . Aku pun teringin nak pakai jugak . InsyaAllah . Kita move on ke arah kebaikan sama-sama ye :)

Esok pagi aku akan balik ke asrama .

Err . . . .

Azab . 

No comments:

Post a Comment