Friday, July 26, 2013

A part of Iman

Assalamualaikum . 

Hey . 

Thanks to Husna . Kau bagi aku something benda untuk di post lepas baca blog kau . Heh , rajin update ye sekarang ni ? Weh SMA weh . Ingat sikit . Pergi hafal sekarang :D

Hey na , 

Kau mungkin susah nak ubah secara luaran ataupun sikap , perhaps ?

Aku rasa susah nak ubah sikap . Perkara yang paling susah nak buat . Aku tak faham kenapa susah sangat nak ada kesabaran dalam diri ? 

Aku rasa nak nangis sebab susah sangat nak berubah . Tak guna luaran macam ni , tapi dalaman rasa teruk . 

Kesabaran . 

Ya Allah . I keep questioning why ~

Aku cuba untuk sabar . Tapi aku tak faham kenapa kesabaran aku senipis kulit bawang ? ( hyperbola )

Na , kau sabar banyakkan ? Doakan aku sabar eh , aku nak sabar banyak jugakk :( 

Kesabaran is a part of Iman . 

Macam mana fill the blank of Iman jika takade sifat kesabaran dalam diri ? 

Ya Allah , help me :'(

No comments:

Post a Comment