Wednesday, June 5, 2013

Anthem .

Assalamualaikum .

Hai hai XD 

Apakah ini ? Haha . Mood ceria semacam je hari ni . Bukan hari ni je , tapi semalam pukul 3.30 petang pada 5 June . Dengar je bunyi pakcik posmen pinpin depan rumah terus bangun . Haha . 

Ingatkan surat ayah je , cendrehati pun ada . Hehe .  

Aku kan pemalu sikit nak keluar , so mak aku yang keluar tolong sign kan . Tapi dalan rumah , macam budak 3 tahun  dapat gula-gula je . 

Thanks to Najlaa sayang . Really appreciate it . Tapi , kenapa takde note ape-ape dari kau ?
Kau tahu tak , aku bukak-bukak je novel tu macam tak betul aku tercari-cari something dari kau . 

Tapi . 

Takade . 

Takape la , lupa kut .

Dah lama dah tertunggu tunggu novel ni . Dekat sini tak keluar lagi =.= lambatgila ~ Everything seems to-be late .

Anthem . 

Pada permulaannya , watak Dash ni lebih kurang dengan situasi aku je . Sentap dalam kut . 

Ingat senang KE nak biasakan diri tempat baru . Tempat yang kita tak biasa . And then kena hantar sekolah girls yang tak pernah kita pergi . All girls . Even Malay to Malay . Kita south yang lain north . Tetap ade beza , terasa asing .

Culture shock sekejap .

1 : 1000 

Whatever it is , itu bukan alasan kita nak down kan  ? 

Survive . 

Itu je . One word , deeply meaning . 

Bagi aku 10 minit nak berfikir . Aku KENA survive . 

Nak tak nak kena , untuk teruskan hidup .

Setahun 5 bulan kena habis kan , then kita travel . Mencari matlamat hidup untuk tiga bulan . 

Menggembara di bumi Allah . .

No comments:

Post a Comment