Thursday, May 2, 2013

May

Assalamualaikum .

Lama tak balik rumah , baru hari ni balik . Tiga minggu dekat asrama . Lama tu . Ingat kejap ke ? 
Kena sabar banyak-banyak la . Ujian itu tarbiyah dari Allah kan ? Jadi , sabar adalah solusinya :)

Cepatnya la masa berlalu . Dah masuk bulan Mei . Bulan 5 . Ya Allah . Serius , cepat sangat aku rasa . Tak lama lagi sampai la tahun depan , sampai la tahun aku SPM . Tahun yang menentukan segalanya . Rasa takut pulak . Hmm .

Dah sebulan dah aku dekat SMKSB . Semuanya okay . Cuma dekat asrama je aku rasa kurang okay sikit . Tapi aku akan cuba sampai boleh untuk "okaykan" :) InsyaAllah . Boleh punya . Ameen . 

Nak tahu tak , sebenarnya kan . . aku rindu sangat dekat sahabat-sahabat dekat samsmile . Husna , Najlaa , Dijah . Rindu nak borak dengan korang . Perasaan aku bercampur baur . Tak tahu nak gambarkan macam mana . Yang pasti aku rindu gila la dekat korang . Kalau korang ada dekat sebelah , nak je aku lompat-lompat , peluk-peluk tahu tak . Macam ni la yang aku rasa . Susah nak gambarkan dengan kata-kata . 

Na , kau tahu tak , sejak duduk hostel ni , aku cuba jadi kuat . Na , aku tak tahu nak kata macam mana , tapi aku nak kau dekat sebelah aku . Aku rindu kau . Nak gelak dengan kau . Kau doakan aku eh . Doakan aku tak berhenti setengah jalan . Doakan aku kuat , doakan aku berjaya dunia akhirat . Suatu hari nanti , kita jumpa eh . This year , perhaps ? InsyaAllah . Sayang sangat dekat kau <3

No comments:

Post a Comment