Saturday, May 25, 2013

Hanya Dia .

Hai . Assalamualaikum . 

Cuti mid year dah pun bermula . 2 minggu . Nak buat ape eh cuti ni ? Tak tahu . Better duduk rumah je la . Nak pergi mana-mana perlukan duit , dan sekarang aku tiada duit :) Hidup boleh diteruskan jua walaupun tiada duit . 

Aku ? 

Sihat ke ? 

Fizikal memang sihat . Alhamdulillah . Allah bagi nikmat kesihatan dekat aku . Emosi ?

Aku tak pasti okay ke tak . Ade something tak kena dengan aku . Aku rasa entah la . Tak tahu nak describe macam mana . Kalau cerita dekat orang , orang tak kan faham . So , tak payah cerita dekat siapa-siapa . Senang . Tak susahkan orang . 

Cukup Allah tempat aku mengadu . Walaupun ada kalanya , aku terdesak sangat nak confess tapi aku tak nak . 

Aku perlukan sahabat . Tapi , bukan senang nak cari sahabat di tempat baru . It take time . Sahabat-sahabat aku jauh . Dan aku taknak susahkan mereka semua . 

Cukup Dia . 




No comments:

Post a Comment