Friday, May 3, 2013

Husna ^^

Assalamualaikum .

Sihat ? Alhamdulillah . Nak cerita apa eh ? Hmm , 
Ha , okay . 

Jangan la kita pinggirkan kawan kita eh ? Hargai mereka . Bila dah pindah ni , baru aku rasa susahnya nak cari kawan yang boleh buat sahabat . Kawan ramai tapi sahabat susah nak cari . Sahabat yang boleh bantu kita masa susah dan senang . Bukan masa senang je . 

Husna . Dia sahabat aku . Sahabat dunia akhirat . InsyaAllah . Dah lama tak jumpa dia . Rindunya . Rindu sangat . Husna , kuatkan semangat . Aku tahu bila kau ada something wrong cara kau sebut nama aku tu lain la . Haha . Aku rindu kut nak datang rumah kau . Tahun ni struggle study je . Tak payah fikir lain-lain . Kan nak SMA tahun ni . Buat betul-betul bagi dapat Mumtaz . Aku tahu kau pandai . Rajin kan menghafal je .

Ada jugak aku rasa menyesal tak ambil SMA tapi aku tak tahu la nak buat macam mana . Kita usaha sama-sama eh . Jauh takape doa sentiasa . InsyaAllah sentiasa rasa dekat . Nanti ada rezeki aku datang rumah kau . Raya nanti ? Masak sedap-sedap . Haha . Sabar . Lagi berapa bulan je . Bulan 8 raya . Sekarang bulan 5 . Lagi 3 bulan . 

Lepas kutip duit raya , kita jalan-jalan dekat Alamanda pulak . Baru aku ingat yang aku tak pernah pun keluar dengan kau kan ? Sedihnya . Pernah pun pergi pasar malam . Dan aku sangat rindu dekat pasar malam Bangi tu . Itu pun kita buat kerja jursus geo tahun lepas . 

Takape , balik raya nanti . Kita jalan sama-sama eh . . InsyaAllah :) 

Yg merinduimu ,
Nadiah Baik :) 

No comments:

Post a Comment