Saturday, May 4, 2013

Korang . .

Assalamualaikum . 

Perlu ke nak melahirkan rasa sedih ni ? Bukan sedih sebenarnya tapi terkilan . Sampai hati Min dengan Najlaa . Sedih tau Min , kau cakap macam tu . 

Statement kau tu nampak sangat yang kalau tak nampak dia tak ingat pun dekat aku . Dia bukan sesiapa pun kan ? Kenapa nak kena nampak dia baru ingat dekat aku . Sedih gila weh . 
Takpe la . Aku pun tak nak sesakkan muka aku dekat otak kau tu . Tak payah ingat pun tak ape . Terkilan tu ade la . Tapi jangan nak pandang dia baru ingat aku . 

Aku rasa Min tak tahu pun dia tu siapa . Macam mana Min boleh tahu ? Mesti ada siapa-siapa yang cakap ni kan ? Ingat , bila aku pindah semua yang aku cerita boleh on cerita dekat orang ? Apa ni ? Sampai hati buat aku macam ni . . 

Aku rasa aku ni macam fatamorgana tahu tak . Kau ingatkan aku , tapi sebenarnya kau nampak dia . Aku tak suka . Ya Allah . Sedihnya . Please , jangan gosipkan aku dengan dia lagi eh ? Please . .

No comments:

Post a Comment