Saturday, December 6, 2014

B.U.K.U

Assalamualaikum.

Hari ni hari sabtu. Esok Ahad. 

Alya masuk PLKN esok dekat Tapah.  Sahabat, take care eh? Moga selamat pergi dan balik. Antara sahabat aku, Alya sorang yang dapat PLKN. Itu maknanya dia paling bertuah di kalangan orang yang bertuah. (Tak tipu eh)

Sejak habis spm ni aku tak tau nak buat apa sebenarnya. Aku cuba godek rak buku balik. Cuba cari buku apa yang belum katam lagi or baca sekerat je. And lastly, I found "Kuasa Kepimpinan Al-Fateh" 

Buku tu one of the special books aku. Lagi-lagi buku tu is a present from my beloved sahabat. Siapakah sahabat itu? Semestinya , Dia . Haha . Dia dah baki dua buku dekat aku. Aku je tak bagi buku untuk dia lagi. Bukan tak nak bagi. Cuma kekangan duit lately ~

Buku tu syok kut. Aku baru baca few pages. Tapi ada je anasir luar yang suka menganggu aku untuk membacanya. Sikit-sikit panggil. Ahh, stress. 

Apapun aku harap dapat beli satu buku nanti. Pasal Sultan Al-Fateh dengan Dracula tu. Teringin nak baca. Tapi sampai sekarang takde rezeki untuk menemuinya.  

Kalaulah duit tu turun dari langit kan? Nampaknya, fantasi ni tak aka terjadi. Hmm ~

No comments:

Post a Comment