Thursday, March 27, 2014

SAHABAT AKU :)



Setelah 7 hari berlalu , baru aku ingat .

Indeed , manusia ni memangnya pelupa .

Wish sudah . Hadiah sudah .

Cuma , as a sahabat , aku nak dedicated this entry to my beloved Husna (walaupun dah seminggu berlalu kan) I am sorry ^^

Just for Husna ,

"Selamat Ulang tahun kelahiran yang ke 17 weh , pada 20 Mac ."

"Seriously , kau dah tua . :D"

"Aku tak tahulah kalau entry ni kau baca ke tak kan , " (tak baca siap kau)

"Na , moga our relation ni kekal hingga tua la ye ."

"Study rajin-rajin . Apapun keputusan kau , aku sentiasa ada di belakang." Bagi support .

"Aku doa kau . Kau doa aku . Deal ? " Haha .

"Nanti kawin jemput aku . Aku nk jadi pengapit kau . " :)

"Kita masuk U yg sama la ?"

"Dan benda yang paling penting , bila kau jatuh , aku sentiasa ada utk kau :) "

"Aku sayang kau sahabat . . .  "

"Just be tough ey . .  "


No comments:

Post a Comment