Monday, December 2, 2013

Dunia . .

Assalamualaikum .

Erm . Tetibe je rasa ak update . (walaupun rasanya takade sape yang nak baca pun kan) :s

Okay . Aku rasa manusia zaman sekarang sedang melalaikan antara satu sama lain ? Er , ini hanya lah pandangan seorang pelajar yang masih belajar . Maaf kalau ada yang terasa :_:

Bukannya apa . Drama atau filem sekarang telah melalaikan ramai manusia . And one of the people aku rasa adalah aku ? Yup . Aku telah tewas dengan tipu dunia . Astaghfirullah .

Mostly , reality show yang ada dekat tv adalah adaptasi dari novel . And novel mostly read by women . I'm a girl . Belum sampai tahap women kut ? Tapi I already read the novel la kan .The drama telah menarik aku untuk menontonnya hingga akhir .

See .

Aku telah leka dengan tipu dunia . Dear Allah , jauhkanlah aku dari perkara yang boleh melalaikan diri ini .

Nasib baik rumah takade astro kan . Yeah , I really bersyukur :D

P/S : Sedarlah wahai manusia dari mimpi yang tak pernah nak habis ini . (termasuk aku)

No comments:

Post a Comment