Wednesday, November 27, 2013

Was written .

Assalamuaikum .

Seminggu sudah pun berlalu . Dan hari ni aku dekat Kedah balik .

Seminggu yang lalu dekat rumah nenek . Desa Putra . Dalam pukul 9 malam semalam baru sampai rumah . Rindunya nak balik rumah nenek .

Hm . Seminggu yang berlalu , macam-macam yang berlaku . Dan sudah mula rindukan mereka semua .
Tapi biasalah tu kan , lumrah kehidupan . Come and go .

And rindu dekat encik abang saya , Ammar Anaqi . Yang suka dukung je keje dia , bila letak bawah mula la nak nangis :) *rinduuu* Jangan salah faham k , Ammar is my cousin yang last for now la . Baru je 7 bulan , perhaps ? Hm , tahun depan InsyaAllah balik lagi . Bulan 3 . Wedding cik emy ;)


Ni masa kecik sikit . Sekarang dah besar la jugak :)

Haritu keluar dengan sahabat-sahabat . 

Merekalah sahabat saya . Walaupun jauh , InsyaAllah dalam doa sentiasa ada . Walaupun lama tak jumpa tapi bila jumpa tak kekok . Alhamdulillah , Allah masih memelihara hubungan saya dengan mereka .

Relationship itu akan bertahan selagi niat kita dalam hubungan adalah betul .

Pesahabatan yang terjalin antara saya dan sahabat adalah kerana Allah . Maka , InsyaAllah , Allah pelihara hubungan kami hingga Jannah .

Takade gambar yang sempat nak capture sebagai bukti hubungan kami kerana InsyaAllah kami tak lupakan antara satu sama lain . 

Inilah yang berlaku minggu lalu . Yang telah tercatat sebelum berlakunya . Yang berlaku berdasarkan catatan yang ditetapkan . 

Allahu Akbar :)




No comments:

Post a Comment